از این برد فوق العاده نهایت استفاده را ببرید
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

همانطور که در بخش هزینه تعمیر برد گفتیم به علت نوسانات بازار و تفاوت برندها نمیتوان قیمتهای پایداری برای قطعات یخچال مشخص کرد؛ اما میتوان گفت خرید از نمایندگیهای معتبر که سالهاست کار فروش قطعات را انجام میدهند میتواند تا حد بسیاری ازلحاظ کیفیت و اصالت قطعه و همچنین قیمت قابلاطمینان باشد. یعنی کارآموزان در دوره تعمیر تلویزیون با پنل و برد انواع برندها با تکنولوژی های مختلف در تعمیرات اشنا میشوند و میتوانند باز و بسته کنند و روی آن کار انجام دهند. برای آنکه وارد بازار کار شغل تعمیرات پکیج دیواری شوید، می بایست مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری را به دست آورد. همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای نصب پکیج دیواری به دلیل کارایی بیشتر آن افزایش یافته و این افزایش تقاضا نشان از بازار کار خوب تعمیرات و نصب پکیج دیواری می دهد. همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم و گجت ها است.

تعمیر برد پکیج

عیب یابی بردهای الکترونیکی

همانطور که می دانید تمامی لوازم الکترونیکی که ما استفاده می کنیم از بردهای الکترونیکی تشکیل شده اند که به دلایلی مثل استهلاک، آسیب ها، آب خوردگی، فشار کاری و غیره دچار خرابی و آسیب دیدگی می شوند. لذا بیشتر افراد ترجیح می دهند در صورت بروز خرابی در جارو برقی و سایر لوازم خانگی به تعمیرات آنها بپردازند. پس از آشنایی با موبایل کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل همچنین تعمیرات سخت افزاری موبایل آموزش داده می شود. تجدید سیم پیچی بالشتک یک موتور یونیورسال به تخصص چندانی نیاز ندارد بلکه کافی است ضمن شمارش تعداد دور پیچک، نمره سیم را با دقت توسط میکرومتر اندازه گیری نموده و پس از تهیه سیم، همان تعداد دور را با ظرافت خاصی به دور کفشک های قطب بپیچد. آموزش تعمیرات موبایل دوره ای است که هدف از برگزاری آن در آموزشگاه فنی برق تربیت کارآموزانی است که بتوانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع برندهای موبایل اندروید و آیفون را انجام دهند. آموزش مکانیک خودرو، آموزش گیربکس اتومات و دست، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش برق خودرو و ساختمان، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب و تعمیرات کولر و پکیج برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

تلفن همراه یکی از لوازم ضروری است که تقریبا تمامی افراد جامعه از آن استفاده می کنند، و به همین دلیل می توان با اطمینان گفت که میلیون ها تلفن همراه در کشور وجود دارد. تعمیرات برد حفاظتی و امنیتی نیاز به آشنایی و تسلط کامل افراد به قطعات الکترونیکی این سیستم ها دارد. تست بوق در حای انجام می شود که ترانزیستور BJT روی بورد مدار قرار دارد. دوره دوربین مدار بسته شامل دو دوره آموزش نصب دوربین آنالوگ و تحت شبکه بوده که طی آن به صورت تخصصی نحوه نصب و تنظیمات انواع دوربین آنالوگ و آی پی آموزش داده می شود. دوره های آموزشی برگزار شده در این مجتمع آموزشی بسیار جامع و گسترده می باشند، این موضوع آموزشگاه فنون برق را به یک مرجع تخصصی برای یادگیری مفاهیم برق، الکترونیک و مکانیک تبدیل کرده است و باعث شده تا همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ها ثبت نام نمایند. بازار تلفن همراه همواره شاهد محصولات بروز و نوین است به همین افراد برای انتخاب مرکز آموزش تعمیرات موبایل باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهند تا بتوانند این حرفه را به صورت اصولی فرا گیرند. دلیل محبوبیت استفاده از تعمیرات ایسیو کاهش زمان تعمیرات و همچنین تعمیرات اصولی و بهبود کار خودرو است.

شرایط پرداخت شهریه دوره تعمیرات برد های الکترونیک بصورت قسطی هم دارید؟ چرا که در شبیه­سازی موارد بسیاری از شرایط دنیای واقعی مانند مسئله پراهمیت نویز محیط، و سایر شرایطی که می­تواند در هر محیط وجود داشته باشد، در نظر گرفته نمی­شود. شیوه برگزاری این دوره به صورت عملی می باشد، بدین صورت که ابتدا کارآموزان با انواع بردهای الکترونیکی، قطعات برد، نحوه کار آنها، ابزارهای تعمیرات برد و نحوه کار با آنها آشنا شده سپس بر روی انواع بردهای صنعتی، دیجیتالی، کامپیوتری، لوازم ورزشی، آسانسور و غیره کار کرده و به تعمیر و عیب یابی آنها می پردازند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص دوره تعمیرات موبایل را برگزار می نماید. دوره های آموزشی فوق بخش کوچکی از دوره هایی هستند که در مجتمع فنی برق و زیر نظر بهترین اساتید آموزشی ایران برگزار می شوند. دوره آموزش تعمیرات ایسیو فنی برق دوره ای است که به صورت کاملا تخصصی و عملی کلیه مباحث مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات ایسیو انواع خودروها مانند پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، سمند، ال ۹۰ و دیگر خودروهای موجود در بازار را در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید باتجربه آموزش می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: